Třiďte a organizujte údaje uvnitř firmy účinně

190x300-1.gif

Samozřejmě, že nemusíte svůj firemní informační systém zajistit pomocí počítačů. Nakonec Vaše kartotéky, šanony plné papírů a účetní knihy Vám doposud stačí. Zprávy pro zaměstnance píšete na nástěnky v jednotlivých odděleních. Inu, jste na to zvyklí. Kolik času zabere takový řád pro zaměstnance, kteří zprávy tvoří, a pro ty, které je musí jít přečíst? A s aktuálními zprávami běhají zaměstnanci ze sekretariátu po dílnách a výrobních halách? Nebo zaměstnáváte poslíčka? Není vnitřní počítačová síť jednodušší, přehlednější a rychlejší?

I zaměstnanci změnu uvítají

Zaměstnanci budou zpočátku remcat, protože budou přesvědčeni o tom, že jim práci děláte složitější. Ale nakonec si zvyknou a budou rádi za šíření zpráv touto cestou. A Vy? Vy budete nadšen tím, že nebudete muset běhat po kancelářích, abyste zjistil potřebný údaj. Také nebudete sekretariát obtěžovat soustavnými telefonáty. Jednoduše se podíváte do počítače a veškeré zprávy a údaje si v klidu vyhledáte. Dokonce můžete zároveň provádět kontrolní činnost, která je také nezbytná. 

Třiďte a organizujte údaje uvnitř firmy účinně
Ohodnoťte příspěvek